PERSOONLIJK TRAININGSSCHEMA #BUIKSPIEREN

 

 

// Warming Up Programma

 

// Core Strength & Stability Trainingsschema (Fase 1)

 

// Core Strength & Stability Trainingsschema (Fase 2)

 

Dit persoonlijk programma is een compleet core strength & stability trainingsschema, bestaande uit meerdere

onderdelen, gericht op het ontwikkelen van sterke rompspieren. De primaire doelstelling van dit programma richt

zich op het sterker maken van de rompspieren en het herstellen van de balans tussen de rompspieren: dit principe

heb ik ook omschreven als het lower crossed syndrome.

 

In samenhang met de primaire doelstelling is het ontwikkelen van een sterk lichaam met een goede en rechte houding

ook het gevolg van core strength & stability training. Het aanleren van de hip hinge, een rechte rug en het zelf bewust

aanspannen van de rompspieren zijn belangrijke punten die ook in dit trainingsschema worden uitgelegd. Daarbij bevat

dit programma geen nutteloze crunches en sit up's die zeer slecht voor de wervelkolom en tussenwervelschijven zijn.

 

Kenmerken van het programma:

 

Een effectieve trainingsmethode, doeltreffende en resultaatgerichte oefeningen voor de rugspieren en buikspieren,

een perfecte en sterke lichaamshouding, een sterke basis waar de (explosieve) bewegingen beginnen, sterke buik-

spieren, sterke onderrugspieren, géén honderden nutteloze crunches en sit up's en een duidelijke uitleg inclusief

duidelijke foto's.

 

Note:

 

Het trainingsschema kan worden opgesteld met oefeningen die je in de sportschool kunt uitvoeren of er kan een

trainingsschema worden opgesteld met oefeningen die je allemaal thuis kunt doen, zonder gebruik te maken van

hulpmiddelen, materialen en/of toestellen.

 

 

€ 29,95

 

Klik hier om vanuit België een trainingsschema aan te vragen; 

 
 
 

                            

 
 

 

Since 2008 © PT-NIJMEGEN NETHERLANDS  - INFO@PT-NIJMEGEN.NL