[warm up]   [my number 1 rule]   [wat is jouw doelstelling]

 

[your best friend]   [KEEP IT SIMPLE & COOL]   [train like an athlete]

 

 
 
 
 
 
Home > Start here > Stuff you should read > Listen to your trainer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10        
 
 
 

your transformation DIET plan


 

 

De juiste voeding op het juiste moment draagt bij aan nagestreefde adaptaties, een goed herstel van inspanning en het leveren van prestaties.

Zodoende nemen wij de voeding uiterst serieus en zorgen wij voor voorlichting en begeleiding van sporters op het gebied van voeding.

 

Met betrekking tot de dagelijkse voeding en om in een goede shape te komen zegt de conventionele wijsheid dat je in een soort van

hoogleraar der voedingswetenschappen moet veranderen: de gehele dag calorieŽn tellen, verpakkingen lezen en alles afwegen op een

portable digitale weegschaal om vervolgens alle verzamelde data in te kunnen voeren in de Fat secret app op jouw smartphone.

 

Het zou kunnen werken, maar we weten allemaal wel beter. Het veranderen van gewoonten op het gebied van voeding en het maken van

andere keuzes in jouw leefstijl is absoluut niet makkelijk, maar is het echt zo moeilijk als men zegt? Ik denk van niet.

 

Keep it simple: the end of yo-yo dieting!

 

Drie keer per dag eten en de maaltijden moeten bestaan uit koolhydraten, eiwitten en vetten. Met name de eiwitbron is van groot belang,

zeker voor de ontwikkeling van spiermassa. Als een hoge vetverbranding de belangrijkste doelstelling is dan moet je de inname van

koolhydraten beperken of kies voor fruit. Het is niet nodig om calorien te tellen, de handpalm methode heeft de voorkeur.

 

Laat je niet in de maling nemen door de marketing-praatjes en geloof zeker niet in de bulletproof coffee methode! Boter in de koffie ... wat een onzin!

 

Houd het simpel, volg de basis en houd deze structureel voor 80% van de tijd aan!

 

Het programma

 

De waarheid: er is meer dan ťťn dieetbenadering om je ultieme doelstelling te bereiken. Elk lichaam is uniek en reageert anders op 'succesvolle'

diŽten, maar de twee belangrijkste factoren om te bepalen welke voor u het beste past, zijn duurzaamheid en consistentie.

 

De macronutriŽnten worden voor u uitgelegd zodra u uw individuele factoren hier inpakt. Je hebt opties. Gebruik die dagelijkse macronutriŽnt getallen

als doelen voor de dag en gebruik een food tracker zoals MyFitnessPal om in te vullen wat u elke dag eet.

Het eindresultaat is om deze nummers op een dagelijkse basis te slaan. Dit zorgt voor meer flexibiliteit. We weten dat dit een probleem is, dus we

hebben hieronder een gedetailleerd voedingsplan uitgewerkt op basis van uw dagelijkse calorie-inname.

Doen: volg de richtlijnen, eet voeding met een hoge voedingswaarde, gebruik het meal math overzicht en varieer met jouw dagelijkse voeding,

eet drie keer per dag als je honger hebt en drink water.

 

Niet doen: eet geen bewerkt voedsel uit de fabrieken, creŽr geen obsessie met getallen over de calorieŽn of over hoe vaak je moet eten en

maak je niet druk over het tijdstip van een maaltijd.

Geef jezelf zes weken met maximale inzet (110% effort) en zie jouw transformatie!

 
 
 
 

 
Ä 29,95*
 
* Dit programma is een digitaal produkt (.PDF) en is na betaling direct te downloaden 

 

Klik hier om vanuit BelgiŽ Project [FOOD] aan te vragen

 

 

 

iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop.

Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank, SNS (regio) Bank, Friesland Bank

of de ASN Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet

betaalomgeving van uw eigen bank. Meer informatie kunt u vinden op: www.ideal.nl

 
 
 

 

Since 2008 © PT-NIJMEGEN NETHERLANDS  - INFO@PT-NIJMEGEN.NL