[warm up]   [my number 1 rule]   [wat is jouw doelstelling]   [your best friend]   [KEEP IT SIMPLE & COOL]   [train like an athlete]

 

 
 
 
 
 
Home > Start here > Stuff you should read > Listen to your trainer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10                               Search this website / Newsletter / Contact
 
 
 

 

  De gym rulez 

  Arnold and more rules

  My rule number 1

  Alphabet of training

  Rust en herstel 

 ▪ Resultaatgericht trainen

 ▪ Core strength training

UIT DE GYM RULEZ; UPPER BACK & BENT OVER ROW


 

 

If you wanna grow, you gotta row!

 

De row als beweging behoort tot de basis oefeningen die je moet integreren in de trainingen en hierin is de bent over row absoluut

de meest effectieve oefening. Sterke rugspieren ontwikkelen of extra spiermassa ontwikkelen doe je met de bent over row.

 

Het is wel een moeilijke oefening om goed aan te leren dus goede instructie van een trainer is onmisbaar.

 

De rugspieren kunnen nooit sterk genoeg zijn!

 

Het aantal kilo's die je gebruikt bij de bent over row zou gelijk moeten zijn aan het aantal kilo's dat je gebruikt bij het bankdrukken!

 

Think about it and check your numbers!

 

Need i say more ...

 

Now get back to work!


Everybody loves training their guns, which is why the average commercial gym warrior disappears when he turns sideways.

 

For the next few months, show back training the kind of love you show chest or arm training. Your physique will thank you for it.

 

 

Gerelateerde artikelen;

 

Tha real gym rulez!

 

Caution! You are doing it wrong!

 

General physical preparedness fase

 

Eerst de techniek, dan de progressie en vervolgens de overload

 

De strength standards & de game changer

 

De grote drie oefeningen voor elke sporter

 

Sterker worden en spiermassa ontwikkelen

 

Kracht en explosiviteit

 

Warming up

 

Squat en deadlift

 

Rust en herstel

 

De-load week

 
 
 

 

Since 2008 PT-NIJMEGEN NETHERLANDS  - INFO@PT-NIJMEGEN.NL