Warming up

:

Activatie oefeningen
Trainingsschema, fase 1 : Week 1 t/m 6
Periodieke test : Na afloop van het eerste schema
Trainingsschema, fase 2 : Week 6 t/m 12
Periodieke test : Na afloop van het tweede schema

 

Bovenstaand programma bestaat uit twee trainingsschema's en is gericht op het ontwikkelen van een sterk lichaam met een goede rechte houding en een sterke romp; Beide trainingsschema's bestaan uit effectieve oefeningen die zorgen voor sterke buikspieren en sterke rugspieren, kortom een sterke romp voor een sterk lichaam.

Dit programma bevat geen nutteloze crunches en sit up's die zeer slecht voor je wervelkolom zijn en deze oefeningen zorgen zeker niet voor de gewenste resultaten.

 

Een effectieve trainingsmethode

Doeltreffende en resultaatgerichte oefeningen voor de rugspieren en buikspieren

Een perfecte en sterke lichaamshouding

Een sterke basis waar de (explosieve) bewegingen beginnen

Sterke buikspieren

Sterke onderrugspieren

Géén honderden nutteloze crunches en sit up's.

Een duidelijke uitleg inclusief duidelijke foto's en plaatjes

 

Er kan een schema worden opgesteld met oefeningen die je in de sportschool kunt uitvoeren of er kan een trainingsschema worden opgesteld met oefeningen die je allemaal thuis kunt doen, zonder gebruik te maken van hulpmiddelen of toestellen.

De trainingsschema's zijn zeer duidelijk door het gebruik van foto's en/of illustraties en bij elke oefening staat een goede uitleg.

 

€ 25,00

 

incl. b.t.w. & verzendkosten

 

 

Bestelwijze van het persoonlijke trainingsschema:

Klik op bovenstaande bestel button of stuur een e-mail naar info@pt-nijmegen.nl waarin u aangeeft dit programma te willen bestellen.

Ik zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen voor het opstellen van het programma; waarna u binnen 2-3 dagen het programma zal ontvangen.

 

Het trainingsschema word opgestuurd per post en u ontvangt het schema per e-mail in .pdf formaat.

Mocht u nog vragen hebben of wilt u eerst advies dan kunt u met deze vragen ook terecht bij PT Nijmegen.

 

Klik hier om vanuit België een trainingsschema aan te vragen; 

 

 

E-book, Dr. Stuart McGill : Engelstalig boek over het verhelpen van rugklachten met alleen wetenschappelijk bewezen feiten
Trainingsschema 1 : Week 1 t/m 6
Periodieke test : Na afloop van het eerste schema
Trainingsschema 2 : Week 6 t/m 12
Periodieke test : Na afloop van het tweede schema

 

Bovenstaand programma bestaat uit twee trainingsschema's en is gericht op het ontwikkelen van een sterk lichaam met een goede rechte houding en een sterke romp; Beide trainingsschema's bestaan uit effectieve oefeningen die zorgen voor sterke buikspieren en sterke rugspieren, kortom een sterke romp voor een sterk lichaam. Dit programma bevat geen nutteloze crunches en sit up's die zeer slecht voor je wervelkolom zijn en deze oefeningen zorgen zeker niet voor de gewenste resultaten.

 

Een effectieve trainingsmethode

Doeltreffende en resultaatgerichte oefeningen voor de rugspieren en buikspieren

Een perfecte en sterke lichaamshouding

Een sterke basis waar de (explosieve) bewegingen beginnen

Sterke buikspieren

Sterke onderrugspieren

Géén honderden nutteloze crunches en sit up's.

Een duidelijke uitleg inclusief duidelijke foto's en plaatjes

 

Er kan een schema worden opgesteld met oefeningen die je in de sportschool kunt uitvoeren of er kan een trainingsschema worden opgesteld met oefeningen die je allemaal thuis kunt doen, zonder gebruik te maken van hulpmiddelen of toestellen.

De trainingsschema's zijn zeer duidelijk door het gebruik van foto's en/of illustraties en bij elke oefening staat een goede uitleg.

 

€ 29,95

 

incl. b.t.w. & verzendkosten

 

 

Bestelwijze van het persoonlijke trainingsschema:

Klik op bovenstaande bestel button of stuur een e-mail naar info@pt-nijmegen.nl waarin u aangeeft dit programma te willen bestellen.

Ik zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen voor het opstellen van het programma; waarna u binnen 2-3 dagen het programma zal ontvangen.

 

Het trainingsschema word opgestuurd per post en u ontvangt het schema per e-mail in .pdf formaat.

Mocht u nog vragen hebben of wilt u eerst advies dan kunt u met deze vragen ook terecht bij PT Nijmegen.

 

Klik hier om vanuit België een trainingsschema aan te vragen; 

 

 

Swiss ball

:

Everlast anti-burst swiss ball, 65/75 cm inclusief pomp
E-book, Dr. Stuart McGill : Engelstalig boek over het verhelpen van rugklachten met alleen wetenschappelijk bewezen feiten
Trainingsschema, fase  1 : Persoonlijk trainingsschema basis kracht m.b.t. core strength training
Periodieke test : Na afloop van het eerste schema
Trainingsschema, fase 2 : Persoonlijk trainingsschema met de swiss ball
Periodieke test : Na afloop van het tweede schema

 

De trainingsschema's zijn zeer effectief en zorgen onder andere voor sterke buikspieren en sterke rugspieren.

De trainingsschema's worden geheel opgesteld aan de hand van persoonlijke doelstellingen met gebruik van de swiss ball.

Door het gebruik van foto's en een duidelijke uitleg bij elke oefening is het trainingsschema zeer makkelijk te begrijpen, maar u kunt toch nog altijd contact met mij opnemen wanneer iets toch niet helemaal duidelijk is in het trainingsschema.

 

€ 49,95 

 

Prijs is inclusief b.t.w. & verzendkosten

 

 

Bestelwijze van de swiss ball en de persoonlijke trainingsschema's;

Klik op bovenstaande bestel button of stuur een e-mail naar info@pt-nijmegen.nl waarin u aangeeft om een swiss ball pakket aan te vragen.

Ik zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen voor het opstellen van de trainingsschema's; waarna u binnen 2 dagen de schema's en de swiss ball zal ontvangen.

 

· De trainingsschema's worden opgestuurd per post inclusief de swiss ball en u ontvangt de trainingsschema's per e-mail in .pdf formaat.

· Mocht u nog vragen hebben of wilt u eerst advies dan kunt u met deze vragen ook terecht bij PT Nijmegen.

 

Klik hier om vanuit België een bestelling te plaatsen; 

 
 
                             
 

   

 

© PT NIJMEGEN - INFO@PT-NIJMEGEN.NL