HOME   |   TRAINING   |   TRAININGSSCHEMA   |   TRAINING VOOR VROUWEN   |   PERSONAL TRAINING   |   TARIEVEN   |   CONTACT & INFORMATIE

 

EFFECTIEVE BUIKSPIERTRAINING  |  CORE STRENGTH & STABILITY TRAINING  |  RESULTAATGERICHTE KRACHTTRAINING  |  CARDIOTRAINING 

SPORTSPECIFIEKE TRAINING  |  BELANGRIJKE INFORMATIE OVER TRAINING  |  SPORTVOEDING & VOEDINGSSCHEMA  |  SUPPLEMENTEN


Onderrug training; ontwikkel sterke rugspieren    Rompstabiliteit    Persoonlijk trainingsschema    Explosief vermogen    Uithoudingsvermogen

Effectieve training voor vrouwen    Afvallen & vetverbranding    Waarom sporters geen vooruitgang boeken    Kracht x snelheid is vermogen

 

PERSOONLIJK TRAININGSSCHEMA AANVRAGEN

 
 

MACHINES OF LOSSE GEWICHTEN?

In de moderne fitnesscentra van tegenwoordig, vaak met namen als Welness of Healthcentre, zien we steeds meer hightech apparatuur. Met trots worden de hypermoderne machines in de reclamefolders, tijdschriften of vakbladen gepresenteerd. Het zijn vaak knappe en creatieve ontwerpen en in vele gevallen trainen mensen er met tevredenheid op. Maar als we echt fitter, gezonder, sterker en sneller willen worden en als we echt streven naar een goed functionerend lichaam en het tegengaan van allerlei klachten aan het lichaam; is het trainen op machines dan de beste keus die we kunnen maken? Het antwoord hierop is simpel: nee!

Een veel betere manier is het trainen met losse gewichten, hieronder verstaan we halters, dumbells, gerelateerde banken, medicin ballen, swiss ballen, kettlebell's, elastieken/banden of het eigen lichaamsgewicht of dat van een partner. 

 

 
 

PT NIJMEGEN - VAN ROSENBURGWEG 10 - 6537 TM NIJMEGEN - 024-3661489 - INFO@PT-NIJMEGEN.NL