[warm up]   [my number 1 rule]   [wat is jouw doelstelling]

 

[your best friend]   [KEEP IT SIMPLE & COOL]   [train like an athlete]

 

 
 
 
 
 
Home > Start here > Stuff you should read > Listen to your trainer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10      
 
 
 

22 rules to become strong and awesome!


 

 

 

1) Squat met veel gewicht.



2) Doe aan old-school touwtje springen.



3) Wordt een meester in pull up's en chin up's.



4) Bankdrukken met veel gewicht.



5) Explosiviteit (power) is een onmisbare schakel! Rennen, sprinten, gooien en springen.



6) Bescherm banden, pezen en gewrichten.



7) Maak gebruik van fillers en metabolic finishers.



8) Push up's zijn onmisbaar.



9) Drink veel water en eet bij elke maaltijd eiwitten.

 

 

10) Maak zeker eens per week gebruik van een challenge en/of halter/dumbell complex en/of een ladder.

 

 

 


11) De farmers walk mag niet nooit ontbreken.

 

 

12) Doe de deadlift met veel gewicht.



13) Slaap elke avond 8 uur.

 


14) Eet heel veel (groene) groenten.



15) Maak zeker gebruik van high intensity interval training = conditioning.



16) Sets met veel herhalingen zijn onmisbaar.

 

 

17) Sets met veel gewicht en minder herhalingen zijn ook onmisbaar.



18) Rust tussen de trainingen is een belangrijk element, maar dat is niet altijd 'niks' doen!



19) Gebruik de foam roller, tennis- en honkbal om het spierweefsel te verbeteren en spierpijn te verminderen.



20) Durf om anders te zijn! Doe niet zomaar wat de rest ook doet! There's a reason most people look like sh*t!


 

21) Train like an athlete! - Klinkt awesome maar klik hier voor meer informatie if you don't get this ...



22) Nu beschikbaar: 'To Become Strong & Awesome' programma!

 
 
 

Eindelijk beschikbaar en één van de beste programma's die ik ooit heb ontwikkeld. Opgesteld naar bovenstaande regels

is dit programma totaal anders dan je tot nu toe hebt ervaren. Dit e-book bevat een compleet fitness programma met

trainingen die jij kunt uitvoeren in jouw gym. Uiteraard ontbreekt een effectieve warming up niet en daarbij is er ook

de nodige aandacht voor de voeding. Start now and become strong and awesome.

 
Note:
 
Het trainingsschema heeft een logische opbouw inclusief progressie en het gehele programma bestaat uit de volgende onderdelen:
Soft Tissue Work, Dynamic Warm Up, Power Drills, Medicine Ball Work, Strength Training, Active Recovery, Joint Savers, Energy
Systems Training (Conditioning) en Metabolic Finishers.

 

De trainingen worden ingedeeld op basis van de primal movement patterns. Dit zijn de locomotion (farmers walk), hip dominant (deadlift),

knee dominant (squat), pull (pull up/chin up/bent over row) en de push (push up/bench press/overhead press).

 
Het element van conditioning, oefeningen waardoor de hartslag flink omhoog gaat, komen uiteraard ook aan bod in het trainingsschema.
 

 

€ 29,95

 

Klik hier om vanuit België een persoonlijk trainingsschema aan te vragen

 
 
 

 

Since 2008 © PT-NIJMEGEN NETHERLANDS  - INFO@PT-NIJMEGEN.NL